Wednesday 21 March 2012

buku terbaru...ANAKKU HEBAT, ANAKKU SOLEH..by ust Hj Zahazan Mohamed

cite nyer camni..tengah aku sedih 2..ade lak owg jual buku kt lobby oum tu..aku g tgk jap..tgk punye tgk..aku trpndg lak buku yang cantik nie..rasa cam nak beli tp ...emmm pikir lu rr...pastu naik g klasss balik..abesss je klass mase nak turun tu, trpndg lg..emm xleh jadi nie.. xpela bli jer...sekurgnya 2 nyer..ada juga penambahan ilmu tuk didik anak 2 aku..bile da bca, rasanye x rugi bli..banyak faedah dan pengetahuan yang kita sebagai ibu bapa kadang 2 terlupa dan terlepas pandang..(maklumla manusia nie cepat lupa..dan mmg fitrahnya kene selalu diingatkan..).. so insyaallah akan aku gunakan sebaik yang mungkin..kgkawan yang lain pun mmg patut memiliki buku ni..jgn lupa dapatkan nyer..:)))

No comments:

Post a Comment